Hidayet Kadiroğlu’nun Bayiler Zirvesi konuşması

Değerli dostlarım,

Kıymetli mesai arkadaşlarım;

1 yıl aradan sonra bu güzel İstanbul akşamında yeniden sizlerle buluşmak, yaklaşık 50 ülkeden gelen dostlarla bir araya gelmek ne güzel…

Her yıl ölçeğini geliştirdiğimiz, içeriğini daha da zenginleştirdiğimiz Gemi Programımıza hoş geldiniz, şerefler verdiniz…

 

Değerli dostlar;

Geçen yıl yine böyle bir gemi programındayken farklı bir süreci yaşıyorduk. Dünyanın önde gelen markalarına da üretim yapan önemli bir tesisi satınalma arifesindeydik. Tam neticelenmediği için o an sizinle paylaşamamıştık. Ancak takip eden günlerde süreç tamamlandı ve Balaban Gıda bünyemize dahil oldu.

Açıkçası geçen yılın ikinci yarısından sonra bütün global ve ulusal göstergeler eksi yönlü değerlendirilirken bizim böylesine büyük bir tesisi almamız biraz da cengaverlik-kahramanlık olarak görüldü. Çünkü söz konusu tesis global markalara da üretim yapan, sayılı bir üretim üssüydü. Yurtiçinden ve dışından gözler bize çevrilmiş ve ne yapacağımızı merak ediliyordu. Şükürler olsun daha 1 yıl geçmeden ve global-ulusal tüm olumsuzluklara rağmen hep birlikte güzel bir iş çıkardık. Yaklaşık 30 milyon dolarlık ilave yatırımla hem mevcut tesisleri daha verimli çalıştırdık, kapasiteyi yüzde 200’ler seviyesinde artırdık hem de Türkiye için 3 yeni tesis kurduk. Böylelikle Belçika-Hollanda klasiği olan waffle Türkiye’de üretilir oldu. 2015 ilk yarısında Türkiye’nin ambalajlı ilk waffle üretimini gerçekleştirdik. Yine ilk yarıda “Ne şeker ne çikolata: Hem şeker, hem çikolata” olarak tanımlanan ilk Fondante’yi ürettik. Yenilikçi ürünlerle Türkiye ve dünyada sektöre yeni açılımlar kazandırdık.

Gofrette Türkiye’nin yeni nesil tesisini kurduk.  Today Wafer markasıyla gofrette de iddialı hale geldik.

Manisa’daki Cici Süt şirketimize yapılan yatırımla kapasiteyi ikiye katladık. Cici Süt’ün Balıkesir tesislerini tamamlandık, üretime geçiyor.

Dünyadaki yatırımlarımız da durmaksızın sürüyor. Mısır tesislerimiz üretime başladı.

Değerli iş ortaklarımız;

Yatırımlarımız sadece üretim ve kapasite ile sınırlı değil… Yeni dönemde gündemimiz pazarlama ve markalaşma… Bu sebeple 2015 yılında marka yatırımı bütçesini yaklaşık 20 kat artırdık. Tüketici odaklı pazarlama anlayışına uygun olarak; kendi özgün markalarına yatırıma ilaveten dünya çapında popüler karakterlerle lisans anlaşmaları yaptık.

İşte BATMAN, İşte SUPERMAN ve yeni fenomen MİNİONS (MİNYONLAR)…

Global lisans anlaşmalarıyla marka algısını güçlendirecek projelere odaklandık. Bunlarının yansımalarını önümüzdeki dönemde göreceğiz, hep birlikte yaşayacağız.

Bununla birlikte yurtdışından marka satınalma görüşmelerinde mutlu sona doğru gidiyoruz.

Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek için Romanya, Irak ve Mısır’dan sonra Güney Afrika’da ve Suudi Arabistan’da da ofisler açtık.

ŞANS OYUNA HAZIR OLANDAN YANADIR,

SÜPER KAHRAMANLAR DA HAZIR!

Değerli dostlar;

Peki dünyada ve Türkiye’de yaşanan bunca olumsuzluğa rağmen neden üretim ve marka yatırımlarına ara vermeden hatta daha da artırarak devam ediyoruz? Nedeni gayet açık:  DUYGUSAL İSTİKRARa göre hareket ediyoruz. Piyasalar iyiyken iyimserlikte ölçüyü kaçırmıyoruz, ortam bozulduğunda da karamsarlığa kapılıp içimize kapanmıyoruz. Biliyoruz ki şans, oyuna hazır olandan yanadır. Ve biz yeni dönemin piyasasına-oyununa hazırız.

Şimdi goller atma zamanı…

Siz kahraman iş ortaklarımız ve kahraman karakterlerimizle bunu başaracağımızdan eminiz.

Tüm paydaşlarımızla birlikte güzel bir maç çıkarmak dileğiyle hepinizi tekrar saygıyla selamlıyor, iyi bir gece geçirmenizi diliyorum.

04 Eylül 2015 –  İstanbul Boğaz turu…

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*